بلوچزهی، عبدالغفار و عبداللهی، حسین(1395)، عوامل مـوثر بـر تـرک تحصـیل دانـش آمـوزان دوره ابتدایی استان سیستان بلوچستان و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن در سال تحصیلی 95 -94 .اولین کنگره ملی توانمند سازی جامعه در حوزه جامعه شناسی علوم تربیتی و مطالعـات اجتمـاعی و فرهنگی.
نجاتی، محمّدحسین .(1390). کودکان بازمانده از تحصیل، واقعیّت خاموش ایران، روزنامه شرق، 9(13).
اسحاقی، فرشید. (1392). 140 هزار کودک ایرانی از تحصیل بازمانده اند، روزنامه قانون،1(133)،10.
آقازاده، احمد. (1394). مسائل آموزش و پرورش ایران، تهران: انتشارات سمت.
However, the effect will be more profound in low income families with greater learning deficits and higher dropout rates (Kuhfeld et al., 2020; Chetty, Friedman, Hendren, & Stepner, 2020; Rogers & Sabarwal, 2020).
Azevedo, J. P., Hasan, A., Goldemberg, D., Iqbal, S. A., & Geven, K. (2020). Simulating the Potential Impacts of COVID-19 School Closures on Schooling and Learning Outcomes. World Bank.
Del Bonifro, F., Gabbrielli, M., Lisanti, G., & Zingaro, S. P. (2020). Student dropout prediction. In International conference on artificial intelligence in education.
Dorn, E., Hancock, B., Sarakatsannis, J., & Viruleg, E. (2020). COVID-19 and student learning in the United States: The hurt could last a lifetime. McKinsey & Company.
Kuhfeld, M., Soland, J., Tarasawa, B., Johnson, A., Ruzek, E., & Liu, J. (2020). Projecting the potential impacts of COVID-19 school closures on academic achievement. EdWorking Paper, no. 20–226).
Lustig, N., Neidhofer, ¨ G., &Tommasi, M. (2020). Short and Long-Run Distributional Impacts of COVID-19 in Latin America (No. 2013).