نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، واحد اصفهان (خوراسگان)، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران.
2 دانشیار گروه علوم ارتباطات و کسب و کار، واحد اصفهان (خوراسگان)، دانشکده علوم انسانی و حقوق، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران.
3 استادیار گروه مدیریت فرهنگی، واحد اصفهان (خوراسگان)، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران.
4 استادیار گروه آموزشی آبخیزداری، واحد شاهین شهر، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران.
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات